Hand painted, with love, by Lulush.

Salut cu dragoste autentica, toate persoanele interesate de handmade, ca si mine! Creatoare, cumparatoare, fane handmade! Sunt fericita sa scriu astazi despre Lulush, sa va prezint si voua ce face ea, atat de splendid, dupa parerea mea!

Voi apela neaparat la Lulush, am nevoie sa imi inveseleasca niste pantofi school-girl, negri, pe care i-am cumparat pentru comoditate, dar care imi par niste libarci, gandaci din aceia mari, burtosi. Am si un portofel atat de practic, cum nu am avut niciodata (si, ma cam bate gandul, ca nu-s multe astfel de portofele ca al meu, in „circulatie”; inca nu i-am invatat toate spatiile de depozitare a bancnotelor, actelor, etc.!), care, insa, este, bleah, atat de sobru…

In martie, anul trecut, i-a pictat niste tenisi, prietenei sale. Lulush pictase doar tricouri, pana la momentul acela, dar rezultatul fabulos al primei perechi de incaltaminte pictata de ea, a determinat-o sa continue sa accesorizeze botine si alte cele, cu modele super-hippie si super-mori-girl, si super-super-super-oricum doriti, personalizandu-le dupa dorinta clientilor sai.  Lulush este implicata cu totul in aceasta pasiune a sa, deoarece ia totul foarte in serios si munceste cu drag pentru dezvoltarea ideilor sale, care, cu siguranta, sunt unele de toata lauda! Picteaza cu dragoste, iar clientele sale sunt cum nu se poate mai multumite! (Voi fi si eu! Promiti, Lulush?)

Iata cum ajunge o pereche banala de incaltaminte, sa fie o pereche de incaltaminte unicat, marca Lulush:

„Procesul are mai multe etape: totul incepe cu discutia cu clientul, o schita, dupa care cumpar tenisii potriviti (sau alt tip de incaltaminte), ii curat (daca sunt din piele sau piele sintetica trebuie sa dau jos primul strat de lac), desenez cu creionul liniile generale, apoi urmeaza pictura in sine, curatarea talpii, uscarea la temperatura inalta pentru fixarea catmai buna a vopselei, tratarea cu solutie Always Dry sau lac protector, uscare din nou, alegerea unor sireturi, sesiunea foto, ambalare si expediere.
Imi place sa acord timp suficient si atentie la detalii fiecarei perechi in parte. In general dureaza intre 2 si 3 saptamani de la comanda pana clientul prImeste coletul.”

Eu am atata incredere in Lulush incat ii voi lasa toata libertatea sa aleaga  pentru sufletul meu culorile si desenele potrivite negrilor, cam masculinilor mei, pantofi, pe care mi-e si ciuda ca nu-mi mai place sa-i port, in ciuda comoditatii lor!

Accesati bannerul oferit Lulushei pe blogul meu, in partea stanga si veti putea s-o abordati printr-un mesaj, dupa ce va imprieteniti cu ea, pe facebook. (In Lista creatorilor mei preferati, de sus, langa „Despre”, ii puteti gasi iarasi numele, linkuit cu adresa ei.)

Alegeti handmade! Este fenomenal, lucrat cu foarte mult suflet, unicat, personalizat, de multe ori, si ne prinde cel mai bine!

Multumesc pentru vizita voastra pe blogul meu. Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

