Z’ett Bijou

Bun regasit, dragi prietene! Sunt foarte bucuroasa pentru interesul vostru pentru handmade. Interes pe care il impartasim, cu aceeasi uriasa pasiune, sunt absolut convinsa!

Dragile mele, doamne si domnisoare, suflete sensibile de femei cochete! Mie-mi plac culorile. Presupun ca nu toate femeile au „indrazneala” de-a purta culori, dar sigur indragesc albastrul marii si al cerului, al turcoazului; verdele viu al ierbii sau, cel, mai estompat, al jadului, de exemplu; galbenul florii soarelui, movul liliacului, rosul macului. Eu tanjesc dupa culori, in toate! Mi-e dor, in mod firesc, de Rai. In care, sunt binecuvantata sa cred, cu toata convingerea! Culorile sunt sanatoase, si rad! Repet certitudinea mea: culorile rad!

Imi place lucrul facut de mana. Tricotez si eu, crosetez, cos pe etamina. Nu sunt prea dezvoltata, in niciuna dintre aceste tehnici ale handmade-ului. Nu ca cele despre care am privilegiul sa scriu, aici, pe blog. Dar fac totul cu foarte, foarte mare dragoste si, mai ales, stiu sa apreciez ceea ce fac, mai bine, mai frumos, ceilalti.

Imi mai plac bijuteriile textile, coronitele, poncho-urile, materialele si firele moi, naturale (lana), aproape tot ceea ce este realizat, manual, unic, din acestea. Sotul meu, se intreaba cate „pene” imi mai cumpar, nu de altceva, dar nu mai avem unde pune nicio piesa vestimentara noua. Si nici afara nu ies eu foarte des. (Motive de sanatate.) Deci?

Deci. Lucrurile handmade nu sunt „pene”, nu sunt „toale”, nu sunt „bulendre”, nu sunt haine, pur si simplu. Lucrurile handmade, sunt: imaginatie, munca, emotie, timp alocat anume, bani investiti in materialele de productie. 

Am primit si am achizitionat, nu o data, prietenie, iubire si recunostinta, si toate cele enumerate mai sus, intr-un colier din bumbac, o bratara din margele, o geanta din piele, etc. Pretuiesc enorm ceea ce am, nu pentru nedemnul sentiment al posesiei in sine, cat pentru munca si dedicatia creatorului din spatele obiectului handmade.

Timisoreanca Alexandra Zurba, este o familista fericita, o femeie iubitoare si iubita. O femeie echilibrata, implinita. A indraznit sa creeze singura ceea ce avea sa fie cadoul pentru prietena sa, la care tinea prea mult, pentru a-i oferi un dar standard, din comert. Prietena Alexandrei, ce credeti, i-a cerut imediat alte doua coliere!

Sotul Alexandrei, a sprijinit-o cu toata convingerea, nu doar asigurandu-i increderea in sine si uneltele de lucru necesare, cat promovandu-i, chiar vanzandu-i primele sale creatii! Mi se pare atat de romantic! (Nu ca ma „bag” si eu, dar si eu, daca fac ceea ce fac, este pentru ca ma incurajeaza sotul meu, asa ca stiu sa apreciez esentialitatea aportului sotului Alexandrei!)

„Iubesc ceea ce fac cu toata fiinta mea si nu as putea trai fara a crea, fara “copilasii mei”. Recunosc ca mi-a fost greu la inceput. Eram stangace… Nu a fost usor, dar am simtit mereu ca pot mai mult si mai mult, mereu cu dorinta arzatoare de a invata mai mult si de a-mi depasi limitele. Nu am studii in acest domeniu, nu am terminat nici o scoala de design si nu am cursuri de profil. Pur si simplu am incercat singura sa invat si sa deslusesc misterele si secretele handmade. M-am imprietenit cu materialele cu care lucrez. Spun asta , deoarece trebuie “sa asculti materialul”, sa-l urmezi tu pe el, ca apoi sa te urmeze el pe tine. Cand creez ceva, incerc sa imi dau seama cum poate fi integrata fiecare perla, cristal, snur intr-o bijuterie sau accesoriu. Mai am foarte multe de invatat, dar, de fiecare data cand vad bucuria si emotiile persoanei care le poarta simt un sentiment extraordinar si las creativitatea “sa prinda aripi” in urmatorul accesoriu.”

Dupa o munca pasionata de 5-6 ore zilnica, Alexandra se alege cu satisfactia clientelor sale, si cu un profit pe care-l reinvesteste in materiale pentru urmatoarele brose, cercei, bratari, coronite si coliere pe care viseaza, ziua si noaptea, sa le concretizeze.

„Pentru mine Z’ett Bijou inseamna : a crede…a gandi…a explora…a visa…a descoperi…A CREA…”

Dragile mele prietene, mie, culorile lucrurilor handmade pe care le port, imi imbunatatesc viata. Imi imprumuta putina sanatate si multa buna dispozitie! Rad si ele, rad si eu!

Va multumesc foarte mult pentru vizita voastra pe blogul meu. Mult, si sincer! Alegeti handmade, deoarece, fara handmade, viata nu ar fi la fel de frumoasa. Handmade-ul este lucrat cu dragoste si ne prinde cel mai bine, nu-i asa? Pe data viitoare, dragile mele!

(Accesati bannerul Z’ett Bijou din stanga, va va conduce direct la Alexandra!)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

