„Lona 22004 este locul de intalnire intre dorinta de a purta ceva unic si pasiunea mea pentru a crea !”

Va salut, cu multa dragoste! Sunt o emotionala, stiti? Din partea voastra, a celor despre si pentru care scriu (despre handmade, creatii si creatori), nu-mi vin decat sentimente coplesitoare de sprijin si simpatie, asa ca va rog sa credeti ca simt iubire pentru voi. Pana la urma, ce avem de impartit, sa nu ne intelegem? Ne uneste pasiunea pentru handmade, sensibilitatea pentru lucrurile frumoase, lucrate de mana. Deci: Bine ati revenit pe blogul meu, pentru o noua poveste despre handmade! (Povestea nr. 188.)

Agnes-Ilona este o draguta doamna creatoare de lucruri frumoase, o femeie cu maini harnicute si minte total deschisa catre handmade, indiferent de tehnica! (Priviti colajul cu fotografiile creatiilor sale, din articol: fete de perna si piese de vestimentatie, accesorii de iarna, in culori vesele, tricotate si crosetate.) „Nu reinventez roata, dar incerc sa-mi las o semnatura si un stil aparte pe lucrarile mele, folosind fire si margele, andrele si crosete, etc.”

Desi are si sustinerea familiei si a celor carora le dedica creatiile sale, Agnes nu are timp sa dedice pasiunii sale, nu mai mult de o ora, poate doua, zilnic. Realizeaza totul, asadar, in ideea de hobby, ceva care sa o relaxeze.

„Practic, orice lucrez, o fac cu pasiune, daruire, seriozitate si migala. Imi place sa fiu provocata de o idee, o forma, o combinatie, un produs vestimentar, o bijuterie mai neobisnuita. Meseria mea nu are tangenta cu arta, cu florile, culorile, dantela….etc. Deci, handmade-ul functioneaza pentru mine ca o supapa, imi ofera un echilibru.
Am multe idei, forme, combinatii de culori pe care doresc sa le impartasesc. Handmade-ul imi ofera aceasta posibilitate de exprimare.

Lucrez din materiale de calitate inalta, care isi mentin forma si culoarea si dupa folosire si spalare. Este o forma de respect pentru munca depusa si pentru cea care poarta produsul. Orice produs are in spate foarte multa munca de design, documentare, pregatire, alegerea materialelor, tehnica de realizare, finisaje, fotografii, postari si promovare.”

Dragile mele prietene.  Daca cititi ceea ce scriu despre handmade, este firesc sa presupun ca imi impartasiti dragostea mea pentru toate cele finute, crosetate, tricotate, dantelate, colorate, in stil boem, romantic, mori girl, s.a.m.d. Intelegeti asadar cata placere imi face sa scriu despre creatoare ca Agnes, despre fuste si bluze cu flori, despre accesoriile sale handmade, pe care sa se asortez la acestea, despre pernute tricotate, moi, pufoase, dulci…

Va recomand inca o data, cu credinta ca nu va insel: Alegeti handmade! Este unic, lucrat cu foarte mult suflet si ne prinde cel mai bine!

Pe data viitoare, fetelor, cu toata dragostea! Pentru handmade si pentru prietenia dintre noi! (Accesati bannerul Lona 22004, din stanga blogului acesta, pentru a cunoaste mai creatiile lui Agnes-Ilona.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „„Lona 22004 este locul de intalnire intre dorinta de a purta ceva unic si pasiunea mea pentru a crea !”

Lasă un răspuns

