Natur All Chi Mi- Handmade soap.

Bine ne regasim, dragi prieteni, iubitori de creatii si produse handmade. Am placerea astazi, sa va vorbesc despre o doamna, creatoare, din octombrie 2014, de… sapun natural, facut in casa.

Am remarcat despre dumneaei ca este deosebit de cocheta, politicoasa, artistic sensibila (a facut cursuri de design floral si  Ikebana). Este o doamna cu un dar al prezentarii, in scris, a pasiunii sale pentru lucrul natural, migalit si experimentat personal, admirabil!

Asa cum se regaseste in logo,  NaturAllChiMi este alchimia sufletului Mi, cu lucruri naturale, cu natura, cu bucuria si placerea de a face, a inventa mereu alte combinatii de plante, uleiuri, arome, de a reusi sa le aduni la un loc pentru a putea fi folosite, daruite, admirate.

 Cele mai frumoase lucruri sunt cele facute cu mainile tale. Ele primesc o parte din sufletul tau pe parcursul procesului, primesc chiar si nume, deci practic – au viata! Te ajuta sa fii prezent Aici Acum.”

Dragi cititori, va marturisesc ca, atunci cand am folosit prima data un sapun natural, handmade, gandul mi s-a dus imediat, nu stiu de ce, la baitele pe care mi le facea mama, in pruncie. La mainile sale, fine, ocrotitoare, la mirosurile placute ale prajiturilor aromate si pudrate, alb, care inmiresmau casa copilariei mele.

NaturAllChiMi este un sapun foarte bun si pentru par.

Iata acum marturia uneia dintre clientele NaturAllChiMi, Simona Stinga:

„Folosesc sapunurile Natur All Chi Mi – handmade soap de aproximativ un an si sunt foarte multumita. Demachierea a devenit mult mai usoara, iar faptul ca sunt facute din ingrediente naturale a avut efecte benefice asupra tenului meu cu probleme. Incepusem sa am probleme cu pielea mainilor din cauza chimicalelor din sapunurile lichide si detergentii de vase, pielea incepuse sa se deshidrateze si sa crape, iar sapunurile astea minunate m-au ajutat sa revin la aspectul de piele sanatoasa si hidratata. Daca esti genul de persoana care nu sta cu o crema pt maini permanent in geanta, cum sunt eu, atunci sapunurile naturale Natur All Chi Mi – handmade soap te vor ajuta sa ai maini hidratate, cu aspect catifelat fara efort. Sunt nemaipomenite, incercati-le!”

Dragi cititori, eu folosesc deja sapunuri facute in casa, poate va amintiti ca am mai scris despre un creator de sapun handmade. (Vezi aici.) Imi place sa compar si ma bucur de cate ori incerc ceva nou.  Cum vedeti, avem de unde alege! NaturAllChiMi este o optiune foarte ispititoare. Personal, sunt absolut incantata de sapunurile acestea colorate, aromate, cu ingrediente naturale, sigure, in comparatie cu cele din magazinele obisnuite.

Va multumesc foarte mult pentru vizita voastra pe acest blog, dedicat in intregime handmade-ului, pe care il ador! Va astept cu mult drag, de fiecare data cand scriu despre un creator roman de lucruri bune, utile, unicate, speciale.

Alegeti handmade, este lucrat cu suflet si ne prinde cel mai bine! Nu uitati: viata nu ar fi la fel de frumoasa fara handmade!

(Dati click pe bannerul NaturAllChiMi din stanga acestui blog pentru a ajunge pe pagina de prezentare de pe facebook, unde va puteti imprieteni cu producatoarea sapunurilor naturale despre care am vorbit.)

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

