Maria Dragan

Va salut, cu mult, mult drag! Ce facem noi duminica, atunci cand, zi de odihna fiind, nu se cuvine sa muncim? Putem scrie un articol despre ceea ce ne place cel mai mult, de pilda: handmade-ul. Sau putem citi (cel putin) un articol despre acest subiect, plin de frumusete, caci este vorba despre creativitate originalitate si suflet, implicate de fiecare data in ceea ce este lucrat manual.

 (Fa ceva eforturi sa scriu cu seriozitate, caci nu-mi ies din minte picaturile si semintele sarite pe peretele din bucatarie, din rosioara din care  muscasem la micul dejun. Ha-ha-ha-ha! Hm! Scuzati. Gata, sunt serioasa.)

De ce scriu eu despre creatoarea Maria Dragan in aceasta duminica, ascultand sexy-jazz cantat de sexy-actorul Hugh Laurie? Pentru ca sunt fermecata de accesoriile sale de par, in primul rand. Pentru ca are o prietena care o iubeste mult-mult, care o admira si a avut generozitatea sa mi-o recomande. Pentru ca, instinctiv, o iubesc pe Maria Dragan.

Ei bine, din curiozitate, spune ea, a incercat sa realizeze un accesoriu soutache, o brosa. A „patit” fix ca mine, aseara, cand, tot dupa un video-tutorial, dat la viteza redusa, am invatat din prima sa crosetez un patrat cu floare in mijloc, pentru ca la a doua, sa stau o ora! Urmatoarele creatii ale Mariei, au fost dezastruoase. (Aprecierea ii apartine.) A perseverat, insa, devenind foarte curand dependenta de fenomenul handmade. Uneori, doneaza creatiile sale, lucrate cu dragoste, in scop caritabil.

Maria este atasa mult de tehnica soutache. „Daca imi este permis, as dori sa le multumesc celor care mi-au fost mereu alaturi: familiei care m-a incurajat si mi-a atras atentia acolo unde era necesar, Lojei Pasionatilor de margele, creatoarelor Beatrice Rotaru, Alina Emandi, Cristina Rosado.”

Doamnelor, fetelor, alegeti intotdeauna handmade! Viata noastra, nu ar fi la fel de frumoasa fara frumoasa, eu asta cred!

 Accesati bannerul Mia’s (Maria Dragan) din partea laterala a actui blog, pentru a ajunge pe pagina cu creatiile sale. Pe data viitoare, cu tot dragul!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

