Finesse Art Boutique by Laurentia Petcu.

Iubitele mele doamne si domnisoare, prietene, creatoare, admiratoare, purtatoare de handmade, o zi cu pace va doresc! O zi calda, muzicala, colorata. Va multumesc pentru ceea ce traim impreuna, pretuiesc mult relatia noastra! Imi place sa scriu despre voi, pentru voi, despre handmade, pentru popularizarea splendorii lucrului manual! Vai, nu ma simt tot timpul bine, sa scriu, bolnavioara… Dar cu cata dragoste scriu, cand scriu!

Astazi, o vom cunoaste pe Laurentia Petcu. (Imi place numele ei! Imi place cat o piesa handmade, boho chic, stilul meu preferat.) Si-mi plac, de nu mai pot, colierele ei, pictate manual! Imi plac toate creatiile sale, toate, dar mai ales colierele! Argumentez:

Sunt iubitoare de culori, de arta grafica, de povestile din spatele creatiei. Vreau toate albumele de arta care s-au publicat vreodata, vreau sa beau culoare si sa lacrimez culoare, sa ma imbaiez in culoare, sa ma descompun in acuarele. Nu sunt absolut deloc frustrata ca nu am niciun talent artistic, atata vreme cat am vedere si simtire sa ma impregnez de frumusete, la tot pasul. Imi cumpar creioane colorate profesionale si carti de colorat pentru adulti („antistres”, se numesc) si-mi satisfac, in zilele de sarbatoare, cand nu pot croseta/ tricota/ coase pe etamina, nevoia de a face ceva frumos, cu mainile. (Maini nu extraordinar de abile, v-o recunosc.) Chiar si margele ceramice, iata, as indrazni sa pictez. In stil naiv, bineinteles.

Sa revenim la creatiile Laurentiei, Finesse Art Boutique. Laurentia a fost incurajata de iubitul ei sot sa incerce diverse tehnici, asa ca a invatat, treptat, sa modeleze margele din lut ceramic cu uscare la aer, si sa le picteze, una cate una, sa le lacuiasca… Face la fel si cu magnetii de frigider, brosele, martisoarele. Foloseste si tehnica servetelului, ati remarcat, cu siguranta. Cutiile in care sunt ambalate colierele si bratarile sunt confectionate integral manual, tot de  Laurentia, din cartoane reciclate, pictate manual in tema respectiva .

Laurentia nu are mult timp liber, asa ca nu dedica pasiunii sale mai mult de o ora-doua, zilnic. Recupereaza, oarecum, in weekend.  Multe dintre voi, stiti asta, caci vi se intampla acelasi lucru.

Dragele mele, va multumesc pentru vizita. Daca dati click pe cuvintele Finesse Art Boutique, din text, puteti ajunge pe site-ul cu produse de vanzare al Laurentiei. Bannerul Laurentiei din partea stanga a blogului meu, va va conduce spre pagina sa facebook.

Va astept si data viitoare, cu tot dragul din lume! Pana atunci, alegeti handmade, cel mai cel dintre frumuseti!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

