Gademm Bags

Ne regasim inca o data, cu un subiect inedit, din punctul meu de vedere, care abordez in premiera aceasta tema: genti handmade din lemn.

Cand aflu despre creatoarele despre care am mare placere sa scriu, faptul ca au, in pasiunea lor, inca de la inceput, suportul partenerului lor sau a familiei lor intregi, ma bucur nespus! Asa este si cazul doamnei de astazi, artizana unor genti cum nu prea ne este dat sa vedem, si sa avem, multe dintre noi.

Cautand prin magazinele de specialitate o geanta cu stil, ceva original, care s-o atraga, si negasind, a pus, in cele din urma, in practica, impreuna cu sotul, ideea crearii propriilor genti, dupa gustul ei si priceperea lui.

Reusindu-le, din prima incercare, proiectul, au continuat sa realizeze genti mini, medii, maxi, plicuri, etc. Au urmat geamantanele, cuferele dar si cutii de bijuterii. Care, s-o recunoastem deschis, arata toate foarte, foarte bine! Materialele, culorile si temele sunt alese sa reprezinte cat mai bine stilul chic si vintage. „Fiecare geanta este o creatie cu adevarat unica, avand ca element distinctiv o eticheta interioara. Aceasta este personalizata pentru fiecare clienta in parte cu numele acesteia sau orice alt mesaj care o reprezinta. „

Pentru crearea unei genti, cei doi muncesc cate 8 ore, intre 3 si 5 zile. Nu-i asa simplu, nu?

Una dintre posesoarele Gademm Bags, declara:

„De aproape un an am o gentuta marca Gademm si inca ma mir cat este de frumoasa! Stiu cu cata dragoste a fost conceputa, stiu povestea frumoasa de iubire dintre cei doi oameni minunati care se afla in spatele brandului si cum a luat nastere acesta. Nici nu stiu sa spun ce ma impresioneaza cel mai mult la ea: originalitatea, eleganta, calitatea sau fapul ca a fost personalizata cu numele meu si cu un ingeras. O port cu drag si sunt fericita cand cei din jurul meu imi complimenteaza poseta marca Gademm, adica toate persoanele cu care ma intalnesc. (Si aici nu ma refer doar la cele de sex feminin.) O port cu drag la evenimentele importante din viata mea si pe viitor o sa-mi intregesc cu siguranta colectia!” (Laura Braniste)

 Dragi prietene, iubitoare, ca si mine, de handmade, vreau sa va rog sa accesati si blogul Gademm Bags, va va placea foarte mult! (Dati click pe brandul lor, scris cu litere rosii.) In acelasi timp, puteti accesa si bannerul lor permanent din partea stanga a blogului acesta, al meu, pentru a ajunge pe pagina G.B. de facebook.

 Va multumesc foarte mult si pentru aceasta vizita. Sper ca v-a placut placere. Eu va astept cu mult drag, de fiecare data! Imbratisari! Si, nu uitati: alegeti handmade! Este lucrat cu mult suflet si ne prinde cel mai bine!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

