Paleta cu Idei… handmade!

Salutari, cu dragoste, voua, iubitoarelor de handmade. Sunteti atat de multe creatoare de lucruri frumoase, despre care tanjesc sa scriu! Sunteti cititoare fidele ale acestui blog, carora mi-ar face atat de mare placere sa va prezint, zilnic, cel putin cate una dintre aceste creatoare, romance talentate si harnice, despre care spuneam. Nu depinde insa doar de vointa mea… Sa multumim Domnului si pentru intalnirile acestea, ale noastre, duminicale!

Astazi am bucuria de a va prezenta o tanara creatoare, plina de calitati (deduse de mine din cele scrise despre pasiunea sa, de protagonista acestui articol). Este mamica a doi copii, de dragul carora: „Am inceput sa realizez diverse decoratiuni pentru interior, lalele, pasarele si acesorii pentru bebelusi caciulite, bavete si jucarii.”

De fapt, cu lalele sale mi-a si atras, initial, atentia. Ce idee: sa alcatuiesti buchete de lalele din material textil! Lalele cu inimioare, buline sau fluturasi, lalele ce nu se ofilesc niciodata! Dar Paleta cu Idei a tinerei noastre, este foarte ofertanta! Globuri si ornamente pentru pomul de iarna, papusi deosebit de frumoase, animalute, imbratisabile si cu personalitate, sunt toate studiate si executate de catre detinatoarea Paletei cu Idei. Mai ales seara, cand copiii sai, dorm, iar treburile casnice sunt indeplinite.

Cred ca deja stiti toate cat pot sa ador eu papusile handmade! Iata ce ne spune si „mamica” papusilor acestora, atat de dulci:

„Fac mai multe tipuri de jucarii, in deosebi papusi in stilul Tilda. Acestea sunt papusi in medie pina in 50 cm si au picioarele si mainele subtiri, cu rochii frumoase sunt ideale pentru décor. Chiar si doamnele le cumpara pentru a decora casa!
Un alt gen de papusi sunt papusile cu picior mare (asa le numesc eu). Sunt cele care stau in picioare. Unele au parul artificial, altele au parul din lana naturala, dar ceea ce este comun e faptul ca au doar ochi, le lipsesc nasul si gura. Este un stil deosebit deoarece ochii sunt oglinda sufletului, asadar ramane la imaginatia fiecaruia sa deseneze un zambet pe fata acestora.
Iepurasii la fel sunt foarte dragalasi deoarece au si ei au diverse hainute colorate.

„Sunt mereu deschisa pentru sugestii si propuneri, imi plac provocarile si rezultatul ce imi iese. Fiecare papusa e ca un univers, niciodata nu stii ce surprize ascunde.

Imi place nespus de mult sa vad ochii copiilor plini de fericire atunci cand primesc o jucarie/papusa creata de mine, cred ca e cea mai mare fericire! Dar si aprecierile adultilor si incurajarile pe care le primesc din partea, lor ma inspira si incurajaza sa nu ma opresc aici.

Multe dintre lucrarile mele au ajuns si peste hotarele Romaniei, in: Rusia, Canada, Moldova, Elvetia, America, Portugalia.”

Prietene dragi, as vrea sa ma intuiti toate, asa cum multe dintre voi, deja o faceti. Sa stiti si sa simtiti ca sunt sincera. Eu ador „puful”, lumea textila, colorata, calda. Nu imi plac metalele, zgomotul, individualismul, stridenta. Paleta cu Idei, o recunosc, creeaza si ofera lucruri de care imi place mult sa fiu inconjurata. Recomand din suflet aceasta tanara realizatoare handmade celor care vor sa-si „incalzeasca” si sa-si inveseleasca atmosfera domestica, celor care vor sa daruiasca sa sa posede lucruri facute manual, cu mult talent, din materiale de buna calitate, obtinute din strainatate, de multe ori.

Iata marturia Sandrei Marin, despre o papusa a Paletei cu Idei:

‘’Gandindu-ma la un cadou special pentru finuta mea, mi-am amintit de frumoasele papusi facute de Paleta cu Idei . Am discutat cu ea si i-am povestit ce imi doream: o papusica vesela si coloarata. care sa ii devina o adevarata prietena. Spre surprinderea mea, in mai putin de 24 de ore, aceasta era gata. Cand am primit-o, mi s-a parut una dintre cele mai frumoase papusi pe care le-am vazut vreodata! Iar cel mai important este ca emana toate caldura cu care a fost realizata. Astfel, am rugat-o sa ii faca si baietelului meu un elefantel cu care sa doarma. Nu a fost nevoie de prea multe cuvinte ca sa inteleaga exact ce vroiam. In acest weekend am primit 2 prieteni noi care cu siguranta vor deveni prieteni de nadejde pentru copii. Cu siguranta, toti copiii ar trebui sa primeasca un astfel de cadou.’’ 

Va multumesc foarte mult pentru vizita, prietene dragi. Alegeti handmade, caci e lucrat cu mult suflet. In plus, nimic nu este mai frumos, si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

(Accesati bannerul Paleta cu Idei din partea stanga a acestui blog: veti putea ajunge astfel pe pagina Paletei, de facebook.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

