Mari Sasi, o creatoare promitatoare de bijuterii deosebite.

Bun regasit, tuturor cititoarelor interesate de handmade. Fiecareia in parte, imbratisari! Interesul pe care-l manifestati fata de lucrurile realizate manual, despre care am marea bucurie de a scrie, ma incurajeaza sa nu abandonez proiectul pe care mi l-am asumat, din drag de handmade, de a-l promova. Iata, acest articol poarta numarul 200! Doamne ajuta, la mai multi creatori depre care sa vorbim, de bine!

Despre Mari Sasi, pot spune, in primul rand, ca nu bijutereste de mult timp, doar de opt luni, dar consider ca este creativa si are mari sanse sa ajunga un nume important in lumea handmade-ului cu gust.

Avand doi copii, dintre care, unul, de nici un anisor, este remarcabil cata liniste si energie mai are sa imbine pietre semipretioase, snururi soutache, dantele crosetate, cristale si margele pentru a le transforma in coliere ample, complicate, muncite cu drag! Mari isi doreste sa faca o cariera din marea sa pasiune pentru soutache. Succes, draga Mari!

Am un mesaj, in premiera, pentru fiul cel „mare” (8 ani) al lui Mari: „Dragul meu, ai o mamica nu doar talentata si muncitoare, ci si generoasa! Mari Sasi, mi-a recomandat nume din lumea noastra handmade, sau a recunoscut respectul si admiratia pentru anumite creatoare, printre care si Cristina Dragu, despre care tocmai am avut placerea sa scriu, in articolul anterior! Frumos si cumsecade din partea ta, draga Mari!”

Dragile mele cititoare si prietene, va multumesc ca mi-ati fost alaturi si la acest articol aniversar! Fara voi, nu as fi ajuns aici! Alegeti handmade in continuare! Este inegalabil de special si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare! Pace!

Accesati bannerul oferit lui Mari Sasi pe acest blog, in partea stanga, daca vreti sa va imprieteniti, pentru a o cunoaste mai bine decat v-am prezentat-o eu, aici.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

