Atelier EF by Emilia Fejes

Bun regasit, dragi cititoare, prietene iubitoare de handmade! Va sunt recunoscatoare ca nu lipsiti de la intalnirea cu una dintre cele mai admirabil de talentate si muncitoare creatoare, Emilia Fejes! Scriu cu foarte mult patos despre creatiile sale, caci le ador! Sunt demne de extazierea mea, nu doar pentru ca sunt frumoase, utile, rar intalnite pe strazile romanesti, ci mai cu seama pentru ca sunt foarte muncite!

Dragi prietene, am vazut, pe facebook, pe una din paginile sponsorizate, niste accesorii, curele, traistute de umar, etc., (handmade, cred), foarte frumoase, dezirabile, nimic de zis! Chiar foarte dezirabile! Dar, avand, fiecare, preturi foarte mari! Materialele? Sintetice… In fine, nu e treaba mea sa judec. Comparand, insa, consider rucsaceii Emiliei Fejes, mult superiori! Numai cine croseteaza/ tricoteaza/ impasleste lana, cine lucreaza manual, zic, stie ce presupune sa faci mii de picioruse simple, duble, triple, etc., sa urmaresti cu acuratete modele cat mai spectaculoase sau chiar sa le creezi, sa investesti in cele mai bune materiale, pentru rezultate foarte bune.

Eu sunt abia „la gradinita”, incepatoare, asadar, in tehnica crosetatului. Sunt capabila abia sa imi fac poncho-uri cu flori si volanase, fuste, veste cu volane… Hainute de efect, dar foarte usor de realizat. Daca as avea priceperea, indemanarea si rabdarea Emiliei, mi-as face si eu cativa rucsacei, in diferite combinatii frumoase de culori, cum face ea! Dar, sincer… Eu sunt Ioana Soglu, iar ea, numai ea, este Emilia Fejes Nu sunt (cu rare exceptii, nici nu am fost!) o cumparatoare de lucruri branduite, de prin Mall-uri. Nu vreau sa spun acum ca strugurii sunt acri. Vreau insa sa spun ca, daca ar fi sa platesc aceiasi bani, sau chiar mai putini, pe un acelasi articol- rucsacel, in cazul de fata- as opta sa platesc pentru unul realizat manual! Cunosc realizatoare de haine crosetate, despre care am si avut onoarea sa scriu care, dupa gustul  meu, creeaza minunatii, mai ceva ca-n Mall-uri, va spun eu!

Sa revenim, insa, la Emilia. (Bannerul dedicat ei, pe acest blog, va va conduce la adresa magazinului sau de pe Breslo. Numele Emiliei, scris cu caractere rosii, va va conduce pe pagina sa personala de facebook, iar cel scris cu litere mov, pe pagina de prezentare a articolelor lucrate de ea: rucsaci, costumase, botosei, palariute, rochite, paturi crosetate,   etc., etc., etc! Pagina aceasta se numeste Atelier EF.) Ei bine, Emilia noastra, e artizana de cand se stie. Imaginati-va ca a invatat sa croseteze in copilaria mica (6-7 ani!), iar la banchetul de sfarsit de liceu, s-a imbracat cu propriile-i creatii vestimentare.„O pereche de pantaloni negri, un maieu din saten alb, o bluzita fara maneci, brodata in totalitate-foarte colorata si o camasa alba, subtire, cu un croi mai deosebit”, isi aminteste Emilia, nostalgica.

In prezent, dedica tot timpul sau realizarii de hainute si accesorii pentru copii intre 0-2 anisori, si rucsacei! Emiliei i se cuvine a putea trai exclusiv din vanzarea produselor create de ea, caci sunt extraordinare! Deocamdata, insa, tot ce castiga, este reinvestit in materiale de lucru! Emilia, draga mea, continua! Esti o persoana remarcabila, din punctul meu de vedere, care am nemasurat respect si nespusa pretuire pentru cei dedicati lucrului manual!

Emiliei ii place sa foloseasca fire colorate, modele vechi de cusaturi, traditionale, mereu altele. Daca ii lasati libertate de creatie, o faceti fericita! Si nici voi nu veti fi, Doamne fereste, dezamagite!

 Ei bine, ma bucur ca v-am putut vorbi despre rucsaceii Emiliei Fejes. Pentru cele care va intrebati: nu, Emilia, ca, de fapt, niciuna dintre creatoarele despre care am avut bucuria sa scriu pe blogul meu, nu m-a rugat sa scriu „de bine” despre creatiile sale. Eu sustin cu convingere lucrul manual, iar atunci cand imi place ceva handmade, cu cat imi place mai tare, cu atat mai patimas promovez! Oare, cat de mult imi plac rucsacii Emiliei, v-ati dat seama?

Alegeti handmade, dragile mele! Pentru ca este spectaculos, este lucrat cu suflet, este unicat si ne prinde cel mai bine! Cu mult drag, pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

5 gânduri despre „Atelier EF by Emilia Fejes

  1. Buna Ioana felicitări pentru blog si pentru dragostea ta pentru handmade. Ma bucur ca ai scris si despre Emilia , si eu sunt fascinata de ceea ce creează, ador rucsacurile ei .Succes pe mai departe 🙂

  2. Iti multumesc ca mi-ai raspuns , ce nu inteleg este faptul ca am aparut cu „dyana16” desi nu am nici o legatura cu acest nume 🙂 Probabil este o eroare , numele meu este Gorescu Mirela . O zi frumoasa 🙂

Lasă un răspuns

