Alexandra Macovei. Accesorii handmade cu flori delicate si margele colorate.

Această prezentare necesită JavaScript.

„Bun regasit!” va spun, cu sufletul strans  cuprins de emotii. De ce? Pentru ca Frida Kahlo. Fetelor dragi, prietene cititoare, creatoare sau admiratoare de handmade, va multumesc ca sunteti acum, aici, sa aflati despre Alexandra Macovei, realizatoare de coronite, brauri, coliere, brose cu flori din voal si saten , accesorizate cu margele.

Regret foarte tare ca va vorbesc despre ea doar din ceea ce cunosc din prietenia noastra recenta, doar pe facebook, deocamdata. Sunt absolut convinsa ca, intervievand-o personal, in mediul sau familiar de lucru, cu scumpa ei fetita alaturi, printre voaluri si perlute, ascultandu-i vocea emotionata, v-as fi putut reda mai bine dragostea cu care creeaza bijuterii de poveste, bijuterii delicate, de printese.

In schimb, am sa citez pentru voi scurte idei din prezentarea sa, apoi, am sa va las sa-i admirati creatiile, in colajul inserat in acest articol. Pana atunci, imi permit o scurta abatere de la subiectul Alexandra Macovei, artizana, pentru a va marturisi ce m-a determinat sa o apreciez, de ce am ales sa v-o prezint si sa v-o recomand, cu toata dragostea mea pentru frumos si pentru handmade, cuvinte sinonime, in opinia mea.

Am o afinitate deosebita pentru pictorita suprarealista mexicana Frida Kahlo. O iubesc dincolo de cuvinte, de timp, dincolo de toate. O iubesc pentru ca mi-a „daruit” o pictura, „La columna rota” („The broken column”) si o poveste de viata, a artistei insesi, care m-au impresionat cu atat mai mult cu cat sunt intr-o situatie asemanatoare. Nu doar aceasta pictura m-a miscat, ci intreaga ei opera! (Pictura reprezentand coloana sa vertebrala grav afectata, o vedeti in colajul din articol care o prezinta pe Frida.)

Imi doresc, recunosc, sa-i imit stilul sau vestimentar, si cel mai la indemana, imi sunt coronitele bogat inflorate, asa cum si Alexandra Macovei stie sa faca! Imi plac enorm aceste flori: si in talie, ca brau, si la gat, colier, si pe cap, coronite…

Alexandra: „Imi place mult sa pun accent si pe imaginea accesoriilor pe care le creez si pot spune ca mi-am dezvoltat un stil al meu prin care imi pun in valoare produsele. Imi place sa lucrez impecabil si consider ca aceasta este cartea mea de vizita. Reusesc mereu sa fac noutati si parca tot timpul imi vin idei noi. Ador sa lucrez cu margele, brose delicate si pretioase. Floricelele le fac din voal sau saten si ma reprezinta, tehnica acestor floricele fiind o tehnica proprie, pe care mi-am perfectionat-o in timp.”

 Dragele mele prietene, nu am mai scris aici de cateva zile bune, saptamani, cred. Dar atata placere mi-a facut sa va povestesc despre Frida si despre Alexandra incat, cu cat voi vedea ca v-a interesat mai mult ceea ce ati citit pe acest blog, cu atat mai mare placere ma voi grabi sa va prezint dintre talentatele noastre artizane! Pe data viitoare, doamnelor si domnisoarelor dragi! Si nu uitati: alegeti handmade: este unic, deosebit de frumos, si lucrat cu tot sufletul de care este capabil un artist!

(Pentru a vedea si alte creatii semnate Alexandra Macovei, accesati bannerul sau aflat in partea laterala a acestui blog.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

