Eniko, pictorita inzestrata sa iti coloreze viata: „Imi plac provocarile si clientii multumiti.”

Această prezentare necesită JavaScript.

Bun regasit, dragi iubitori de lucruri frumoase, artizanale, lucrate manual! Hristos a inviat!

Stiti? Am facut, de curand, o alegere proasta: in locul unui album de arta in conditii grafice de exceptie, cae cuprindea reprezentari ale unor picturi expresioniste ce ma cucerisera pe loc, am cumparat trei carti de colorat pentru adulti, in ideea ca-mi vor procura echilibru emotional, calm, etc. (Asteptarile mele, erau mari: vroiam sa-mi dezvolt rabdarea si, de ce nu, talentul grafic.) Ce vreau sa spun este ca ador culorile, artele grafice, pictura, cel mai mult! Imi face foarte mult bine sa fiu inconjurata de frumos, iar culorile din jur, imi dau senzatia de energie si optimism. De aceea va prezint astazi aceasta pictorita, creatoare de frumos: pentru ca eu cred in frumos, ca intr-un medicament bun pentru orice afectiune, trupeasca sau sufleteasca!

Va rog sa priviti pe indelete picturile pe sticla ale pictoritei Eniko. Preferatul meu? Cel care reprezentinta un copac, in culori solare. Eniko, decoreaza si lampi sau alte obiecte (sticle, pahare pentru diferite evenimente). Nu doar suporturi de sticla decoreaza talentata noastra prietena, ci si de lemn sau ceramica. In plus, si dormitorul iubitilor vostri copii poate fi inveselit de tablouri care redau personaje animate, bine cunoscute de ei. 

„Pictez cu mare placere la comanda, caci imi plac provocarile si clientii multumiti .Faptul ca sunt apreciata si incurajata din partea familiei si a prietenilor, ma incurajeaza sa fiu in fiecare zi mai buna si sa incerc in fiecare zi ceva nou si deosebit.”

Eniko picteaza si liber, si dupa sabloane, dar ceea ce conteaza realmente, din punctul meu de vedere, este cum se simte ea, pictand, si cum ne simtim noi, privind, in casa noastra, in camera in care lucram sau citim, tabloul pe care l-am achizitionat de la ea.  Eu nu am dubii: copacelul „meu” cu corola plina de cerculete, mi-ar  da, la fiecare privire, inca un pic de speranta, inca putin de curaj, inca putin de recunostinta, caci am, slava lui Dumnezeu, motive sa fiu recunoscatoare!

Va imbratisez, dragi vizitatori ai acestui blog, prieteni ai handmade-ului! Alegeti intotdeauna lucruri realizate manual, caci nimic nu va fi vreodata la fel de unic si deosebit, decat un obiect lucrat cu suflet! Pe data viitoare!

(In partea stanga a acestui blog, puteti gasi bannerul Handmade Glasspainting, cu link catre pagina de prezentare de pe facebook a lui Eniko.)

Lasă un răspuns

