Accesorii handmade cu un marcant stil artistic. Mariana Sava: o foarte talentata creatoare de Bijuterii.

Dragostea mea catre voi, creatori si iubitori de handmade! Se infiinteaza din ce in ce mai multe platforme online de prezentare si vanzare a obiectelor handmade, bloguri dedicate domeniului, sunt deja o multime! Handmade-ul este valoros, este…marea mea IUBIRE! Si a voastra, nu-i asa?  Vreti sa cunoasteti o minunata  creatoare de accesorii pe care nu se poate sa nu le vrei? Neaparat?  Pe fiecare in parte? Acum, acum?!

O cheama Mariana Sava, traieste in Galati si are o fata de o frumusete deosebita! (O puteti vedea pe pagina de profil a Marianei, tare frumoasa si ea!) Isi uimeste toti prietenii cu talentul sau creativ, ii surprinde cu multitudinea de tehnici si materiale de care se foloseste pentru realizarea unor accesorii remarcabile, indraznete, cu personalitate: piele, textile, lut polimeric, e.t.c. , materiale pe care le combina, pentru obtinerea unor bijuterii speciale, fie ele coliere sau jabouri, cercei, agrafe florale de par, s.a.m.d. Din ce m-am documentat eu, o fana deja a creatiilor Marianei, nu a oferit vreodata spre vanzare iubitorilor de handmade un singur accesoriu mai putin aparte, prin coloritul si splendoarea sa! O recomand pe Mariana Sava oricarei femei cu atitudine, care stie sa se remarce si sa ii bucure pe cei din jur cu un stil propriu, optimist si original!

 Aveti in partea laterala stanga a acestui blog bannerul sau, pe care va invit sa il accesati. Va puteti darui o prietenie cu un suflet frumos si accesorii handmade, numai unul si unul, create de aceasta: Mariana.

Ieri, intr-un autobuz, am vazut intre paginile cartii pe care o citea o tanara, un atat de dulce semn de carte! Iubesc cartile si orice are legatura cu ele! Nu stiu de ce va spun asta, caci semnul de carte, oricat de frumos, nu era handmade! Dar mi-a dat idei: sa imi comand unul, sau sa imi fac unul! Iubesc handmade-ul si iubesc toti creatorii de handmade! Alegeti handmade! Este cel mai cel! Si ne prinde atat de bine!

Pe data viitoare, dragii mei! Pe foarte, foarte curand! Cand voi scrie, cum altfel, tot despre handmade si frumusetea lui! Imbratisari! Pace!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

