Expozitie florala: quilling by Camelia Vlainea.

Bun regasit, dragi iubitori si iubitoare de handmade! Astazi am bucuria de a va invita la o expozitie de lucrari quilling cu tematica florala. Autoarea: Camelia Vlainea, asistent medical la o cresa.

Realizeaza tablouri, felicitari, cosulete cu flori handmade de pe la sfarsitul anului 2014. Din terapie ocupationala, initial, quillingul a devenit foarte curand o pasiune pentru Camelia.

Pe strada, acasa, la tv, prin curti, pe drum, vestimentatia femeilor, oriunde privesc, „vad” modele florale, combinatii de culori care ma inspira…Gandul meu e numai acolo!!!!”

Camelia este o perfectionista, nu se iarta usor  pe sine daca lucrarea nu ii iese cum considera ca e mai bine! Atat de mult iubeste quillingul!

Imi plac lucrarile si tehnicile 3D. Folosesc hartie si coli obisnuite dar si cartonate, am combinat in multe lucrari frunze naturale uscate, pe care le culeg de primavara pana toamna tarziu. Acum folosesc rame din plastic sau lemn, NU am folosit niciodata rame cartonate (cumparate sau confectionate). Imi plac mult lucrarile monocrome, cu tonuri multiple ale aceleiasi culori. „

Camelia este remarcata si mult laudata si apreciata in grupurile de handmade din toata lumea, in care este inscrisa. Aceste aprecieri ale iubitorilor acestei tehnici, sunt marea ei „recompensa”.

Camelia este o femeie cu un suflet deosebit de sensibil, modesta, frumoasa ca lucrarile sale. Ii plac provocarile, invata permanent pentru a-si inbunatati tehnica si munceste mult pentru realizarea splendidelor sale opere handmade, avand „orgoliul” de a nu repeta modele facute de altii inaintea sa.

Dragii mei cititori si prieteni, iubitori, ca si mine, de handmade. Mie-mi place tare mult stilul Cameliei. Dar, daca se poate, si mai mult imi place ea. Este asemenea unui fluturas in culori magice! Iar lucrarile sale, ii poarta amprenta.  Multumesc, draga, draga mea Camelia ca esti asa cum esti, ca mi-ai dat ocazia sa povestesc si altora despre marea ta pasiune! Iti uram mulut succes!

Dragii mei, multumesc pentru vizita voastra de astazi pe acest blog. Va mai astept: cu tot dragul din lume si cu bratele deschise! Pana data viitoare insa, va recomand sa alegeti intotdeauna handmade-ul: este lucrat cu atat de mult suflet, este total deosebit de orice altceva si ne face atat de bine!

Accesati bannerul Cameliei Vlainea aflat in partea laterala stanga a acestui blog daca doriti sa va imprieteniti cu Camelia, sa va decorati casa cu lucrarile sale pline de gingasie si culoare, sau sa le oferiti cadou.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

