Just be beautiful. Cu: Lucraturi alese.

Bun regasit, cu dragoste, tuturor cititorilor acestui blog dedicat handmade-ului, ceea ce ador sa fac, sa am, sa port, sa admir, sa discut! Handmade! Un cuvant magic pentru mine. Despre o lume a traditiilor, a indraznelii, a pasiunii, a harniciei, a originalitatii, a satisfactiilor de multe feluri.

Cand am vorbit prima data cu realizatoarea picturilor de pe tricourile pe care le admirasem in nenumarate randuri, in postarile sale de pe facebook, aceasta tocmai facuse gestul umanitar al donarii de sange. M-a impresionat foarte mult sensibilitatea ei fata de seamanul in suferinta!  Claudia picteaza balerine, dansatori si animalute, picteaza orice va doriti, pentru voi, pentru copiii si nepotii vostri, pentru prietenii si toti dragii vostri. Lucraturi alese personalizeaza visurile noastre!

Claudia are o familie frumoasa, este mama a unor baieti cuminti si sotia unui barbat care o incurajeaza, o sfatuieste si o sprijina in pasiunea pe care o are ea de a crea Lucruri alese. In creatiile sale, veti vedea, intalnim asociatii de pictura si aplicatii textile, flori crosetate sau voal, de exemplu. Pentru mine, Claudia picteaza veselia si pacea lumii. De fapt, realist vorbind, nu acestea sunt esentialele si generalele visuri ale noastre?

„Pentru mine, asta înseamnă handmade: o lucrare specială, ceva unic, ceva făcut cu drag! Pe mine, un produs handmade mă face să mă simt specială.”

Da! De aceea iubim handmade-ul: ne face sa ne simtim speciali. Ne „ajuta”, cat de putin, sa ne simtim mai bucurosi, mai increzatori in noi si in viata, in fiecare zi traita in aceasta lume nesigura. Cel putin, asa percep eu fenomenul handmade!

Draga mea Claudia: iti multumesc din tot sufletul meu pentru colaborare. Succesul tau in domeniu este asigurat, caci nu gasesti un cadou mai frumos pe care sa-l oferi sau sa ti-l oferi decat un tricou, de exemplu, care sa poarte amprenta starii de spirit a purtatorului sau personalitatea, sperantele si pasiunile acestuia! As vrea sa intalnesc pe strada numai dansatorii si balerinele tale, cu gesturile lor deschise catre ceilalti, deci si catre mine! Vreau sa-i inteleg pe ceilalti si prin ceea ce poarta. Te incurajez, in numele tuturor celor care simt ca mine, sa ne ajuti sa fim deosebiti, mai veseli si surazatori, purtatori, prin creatiile tale, ai credintei in bine, in uniune si comuniune, in pace!

Dragii mei, atat pentru astazi. Am o rugaminte catre voi, pe care nu am indraznit niciodata sa o gandesc macar: daca va plac tricourile Claudiei, distribuiti acest articol, pentru a le face si mai cunoscute decat sunt, de pe la targurile handmade la care Claudia participa si de pe pagina sa de facebook!

Alegeti handmade, dragii mei! Sau deveniti voi insiva creatori de produse lucrate manual, daca va plac! Iubiti handmade-ul, caci nimic altceva nu mai este lucrat cu atat de mult suflet si nimic altceva nu ne prinde mai bine!

Accesati bannerul Lucraturi alese din partea stanga a acestui blog daca vreti sa o contactati pe Claudia, sa va imprieteniti cu ea. Eu va multumesc ca mi-ati fost iarasi alaturi in calatoria mea minunata pe taramul handmade si va astept si data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

