Genti si posete-plic Lavin Exclusive. Pentru femei ca Tine: originale,cu bun gust si individualitate marcanta.

O zi frumoasa tare, aceasta, de sfarsit de august! O zi frumoasa ca subiectul meu de astazi, pe care mi-am dorit de cateva saptamani sa-l abordez: gentile si posetele-plic Lavin  Exclusive.

M-am indragostit de stilul Lavin Exclusive definitiv, chiar de cand mi-a fost dat sa il remarc, o data cu prima vedere a uneia dintre zecile de creatii, pe care, slava Domnului, le tot realizeaza, zilnic, Lavinia, fiind nu numai activitatea sa de suflet, cat si sursa ei de venit, din ultimii ani!

Daca urmaresti activitatea Lavin exclusive, ai marea satisfactie de a fi rasfatat cu modele niciodata identice, Lavinia fiind extrem, extrem de creativa.

Ganditi-va putin: ce stiu ceilalti despre voi? Prin ce sunteti voi remarcati? Printre altele, despre mine se stie bine ca ador handmade-ul, despre care nu-mi tace gura, si ca iubesc mult tehnica crosetatului, lucrand zilnic cate ceva pentru mine, in medie doua articole „serioase” intr-o luna, si cateva mai mici, gulerase, aplicatii, traiste de umar, de exemplu. Ei bine, despre Lavinia vorbesc insesi creatiile sale. Creatoarea unicelor si optimistelor, romanticelor, in stil victorian, sale genti si posete-plic, Lavinia, poate fi cunoscuta prin rezultatele sale, prin stilul sau special Lavin Exclusive. Care ce alta inseamna decat munca facuta cu dragoste, credinta in ceea ce face, respect pentru clientele sale stabile si potentiale, iubire pentru lucrul manual bine facut. Lavinia declina, modesta, invitatia de a vorbi despre sine, refuzand oferte de publicitate pentru care alte persoane ar plati bani buni. Adevarul este ca eu stiu despre Lavinia, fara s-o „descos”prea mult, ceea ce am nevoie sa stiu: creeaza, cu o prolificitate demna de admiratie, unele dintre cele mai frumoase, elegante, incapatoare sau micute, accesorii. Fara de care noi, femeile, cu atat mai mult cele cu individualitate marcanta, nu putem trai la fel de confortabil.

Va doresc, dragele mele, sa aveti cat mai curand o geanta din piele Lavin Exclusive, cu model realizat in tehnica goblenului, in culorile voastre preferate! Si, pentru ca se apropie si revelionul, si o poseta-plic cu aplicatii din dantela sau pictata manual de Lavinia. Evident, la fel imi doresc si mie: o traista de umar in care sa imi port cartea, etuiul cu ochelari, firul si croseta, pe unde ma duc obligatiile, si am de asteptat pe la usi, ca tot romanul.

Accesati bannerul cu trandafir rosu Lavin Exclusive din partea laterala stanga a acestui blog pentru a vizita magazinul Laviniei. Bucurati-va de creatiile sale handmade!

Pana data viitoare, pace, dragele mele!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

