Elena C. Georgescu: „Rațiunea lucrurilor a fost să nu am rațiune în ceea ce fac, să nu am reguli sau schițe.”

Cu tot dragul va salut si va invit sa o cunoasteti si voi, alaturi de mine, pe artista Elena Cosmina Georgescu, emotiva pictorita argeseanca pe care nu ai cum sa n-o iubesti, odata ce o cunosti!

Am avut un scurt dar intens, sentimental vorbind, dialog telefonic cu Elena: o fiinta credincioasa si tare sensibila, cu multa pregatire didactica, ea studiind pictura la Seminarul Teologic, „Neagoe Vodă Basarab” din Curtea de Argeș si psihologia la Facultatea de Științe Socio-Umane din Pitești. Eram in vacanta si m-a sunat intr-un moment cand aveam nevoie sa aud o voce calda, optimista si prietenoasa, ca a sa. Nu o voi uita niciodata pe Elena „mea”: pentru ce reprezinta ea insasi, talentul sau, si pentru ce a reprezentat in acea dupa-amiaza, pentru mine: un dar deosebit, pe care numai o buna prietena ti-l poate oferi!

Elena, vorbeste asa cum simte. Si simte, asa cum gandeste. Iar pentru a intelege mai bine ce va spun, va recomand calduros sa cititi acest minunat articol.

De handmade s-a apucat intr-un mod cat se poate de firesc: si-a cumparat culori textile si a inceput sa le aplice, pictand, pe un tricou. Au urmat apoi alte si alte tricouri, bascheti, cate si mai cate suporturi textile!

Dragi cititori, iubitori de handmade! Daca va plac culorile, daca va place arta, daca vreti tinute personalizate, daca, in fine, doriti sa faceti cadouri originale, contactati-o pe draga de Elena Cosmina! Ea creeaza Haine de suflet unicate, in care va veti simti deosebit de bine si deosebiti de toti ceilalti!

Accesati linkurile atasate cuvintelor colorate din acest articol si bannerul dedicat Hainelor de suflet ale Elenei Cosmina, aflat in partea laterala stanga a acestui blog. Numai asa o veti cunoaste mai bine pe artista handmade despre care v-am povestit si ii puteti deveni prieteni!

Va multumesc foarte mult si pentru aceasta vizita pe blogul meu, va astept oricand doriti sa cititi cate ceva despre handmade! Eu iubesc enorm lucrurile realizate manual, ceea ce va doresc tuturor! Pentru sufletul si talentul cu care sunt migalite, pentru frumusetea lor, eu ador sa am, sa creez si sa port handmade! Pe data viitoare! Imbratisari si pace!

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Elena C. Georgescu: „Rațiunea lucrurilor a fost să nu am rațiune în ceea ce fac, să nu am reguli sau schițe.”

Lasă un răspuns

