Omagiul meu pentru creatoarele celor mai speciale genti handmade.

Dragele mele prietene, mari iubitoare, ca si mine, de handmade! Vreau sa va propun in aceasta duminica o recapitulare a celor mai admirate de mine creatoare romance de genti handmade despre care am avut placerea sa scriu sau ale caror creatii am onoarea sa le port. Veti gasi in acest articol datele lor de contact, pe care va recomand sa le accesati, intrucat aceste minunate artiste au realizat intre timp zeci de alte genti ale caror fotografii nu le veti gasi reprezentate in colajele de prezentare din articolele pe care va invit sa le cititi, daca nu ati facut-o pana acum, sau sa le recititi, daca va face placere.

Lavin Exclusive. Nu am idee cate persoane lucreaza la gentile din piele cu goblen cusut manual pe care zilnic ni le prezinta, ca o mare provocare, Lavin Exclusive, pe facebook, caci sunt mereu altele, unele modele mai frumoase decat celelalte! Ce-mi place mie la aceste genti? Totul! Ca sunt incapatoare, practice si colorate, vadit muncite. Ca sunt vesele si romantice. In concluzie, gentile Lavin Exclusive, sunt in topul preferintelor mele!

Maghy’s Bags. Margareta Kiss, cea care picteaza posete din piele- dar nu numai, ci si coliere, bratari, portchei– imi este prietena. Nu mai mult decat va poate fi si voua. Nu ai cum sa nu o iubesti odata ce esti definitiv cucerita de stilul ei de a picta, unic! Luati-i bine seama, daca nu ati facut asta inca: daca va place sa aveti lucrusoare originale, colorate, unicate, sa va personalizati obiectele preferate, Maghy’s bags este tot ce aveti nevoie.

Dia Handmade. Daca ati sti! Eu am o tolbita realizata de Diana Groza. O ador! Si pe tolbita, dar mai ales pe Diana! Munceste enorm la gentutele sale, pe care le poarta cu foarte mare succes prin targuri handmade. Din piele in cele mai frumoase si variate nuante, cusute cu ata cerata in motive traditionale romanesti, gentutele Dia Handmade sunt perfecte atunci cand tot ce vrei sa porti cu tine la drum este un telefon si-un portofel, o carte si-un ruj, actele si guma de mestecat. Eu una iubesc gentuta aceasta vesela a mea, creata special pentru mine de Diana, dar si toate celelalte genti ale sale. Toate! Stiti ca as vrea una galbena? Fix!

Roxana Elena Nicolae. Eeeei, romanca aceasta talentata! O cunosc personal: este de o modestie de neinchipuit! Talent? Are, cu carul! Greu imi gasesc cuvintele sa va descriu fenomenul Spicul de grau. Fiecare poseta plic Spicul de grau realizata de arhitecta Roxana Nicolae, este o opera de arta in sine. Inca, Roxana creeaza pentru clientele sale- poti deveni oricand una dintre ele, chiar poti!- si accesorii asortate cu gentuta, bratari cu aplicatii si cercei mi-nu-nati! Roxana stie bine ca o iubesc pe ea si fiecare creatie a sa, la fel cum iubesc si gentuta proprie Spicul de grau, vintage style.

Iuliana Dinca. Ce genti lucreaza aceasta doamna! Ce genti! Stilul Iulianei nu l-am regasit la altcineva pana acum, la noi. Eu imi doresc nu o geanta realizata de Iuliana, ci toate gentile sale! In plus, priceputa si in tehnica soutache, Iuliana ofera si cercei deosebit de frumosi, asortati cu gentile sale colorate.Ce mai stie ea sa lucreze, puteti vedea pe pagina sa de facebook. Iuliana, te iubesc si pe tine!

Gya Design. Ok. Gianina Milascon este prin definitie o delicata. Este si creeaza finete, suavitate, romantism. Creeaza obiecte dar si impresii, stari, atitudini. Gentile sale, cu dantela pictata manual sau cele din noile sale colectii,, Serenity, Alpha, etc., sunt dincolo de orice descriere, sunt dragoste la prima vedere! Pentru mine, toate accesoriile Gya Design inseamna pace, vis frumos, muzica.

Corinaboutique. Genti extrem de practice, din piele, unicate, accesibile, pictate manual, cu aplicatii. In cateva cuvinte: genti de foarte bun gust, bune pentru orice tinuta si ocazie, la preturi rezonabile. Vorbesc in cunostinta de cauza, avand eu insami o geana Corinaboutique, de care n-as putea fi mai bucuroasa.

Dragi cititoare, nu am inserat fotografii cu genti in articolul de fata, lasandu-va voua placerea de a le descoperi, dand click pe cuvintele cu caractere rosii din text. Va asigur, nu veti fi dezamagite! Alegeti, ca si mine, handmade! Nimic nu este mai fumos, lucrat cu atata suflet si care sa ne prinda mai bine!

Pace, dragele mele! Pe data viitoare!

Lasă un răspuns

