Fufy, o mamica fericita si o croitoreasa priceputa.

Cu mult drag, am bucuria sa va salut din nou, dragi iubitori de handmade! Daca purtati numele Sfantului Ioan, va urez  La multi ani!

Anghel Elena Claudia este o femeie frumoasa, o tanara mama, colocviala, deci fara fasoane, care mi-a atras atentia pentru ca este priceputa in ceea ce ii place ei sa faca si anume, croitorie. Sunt convinsa ca lucreaza fara repros deoarece are experienta indelungata in domeniu si, cum am spus, ii place sa-si faca singura hainele, si nu numai. Nu numai haine, ci si accesorii, si nu numai ei, ci si celor din familie sau clientilor ei, carfora le executa diverse retusuri.

Ei bine…Prietena noastra ilfoveanca, devine foarte curand Fufy. Acesta este numele cu care se lanseaza, cu succes imediat, in handmade-ul autohton, folosind in principal fetrul. S-a interesat despre cartile senzoriale pentru copii si alte produse confectionate din acest material prietenos, cald si fin, caci una dintre primele sale cliente, asa ceva a provocat-o sa realizeze. Au urmat cosulete, genti si portofele, ghiozdanele, pernute decorative, semne de carte, jucarii si brelocuri. Toate din fetru. Vesele, in culori optimiste, cu aplicatii la moda, maci, pisici si bufnite, toate sub numele Handmade by Fufy. Daca vreti sa va personalizati un obiect, la Elena sa apelati! Este o persoana foarte de treaba. Eu am mare drag de ea si am deasemenea incredere in faptul ca stie foarte bine ceea ce face! Voi apela la ea de cate ori voi avea nevoie pentru chestii ce tin de confectii, dar si pentru a-mi pune diferite idei textile in practica. Eu sunt impatimita de acesoriile textile si abia astept sa isi faca timp si pentru mine, pentru un set alcatuit din geanta si portofel!

Dragile mele, va multumesc ca ati vizitat si de aceasta data blogul meu. Si sunt impacata ca am recomandat o femeie de nadejde. Dati click pe bannerul Handmade By Fufy din bara laterala stana a acestui blog pentru a o contacta pe Elena. Iubim handmade-ul, caci ne prinde cel mai bine. Pe data viitoare! Pace.

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Fufy, o mamica fericita si o croitoreasa priceputa.

Lasă un răspuns

