Dragan Andreea Teona si figurinele sale fimo-teonice!

Atentiune, atentiune! Imi dedic acest articol intai mie! As fi geloasa pe voi sa va adunati „amenintator” in jurul jucariilor mele fimo, atat de colorate si de dulci! (Auch! N-am vrut, am fost egoista putintel, iertati-ma, nu va indepartati! Figurinele acestea dulci nu sunt ale mele ci ale Teonei Dragan, iar ea este o adevarata fabrica de bucurii fimo: modeleaza cate ceva pentru fiecare! Chiar pentru f-i-e-c-a-r-e!)

De la capat. Atentiune, atentiune! Dedic acest articol tuturor celor cu suflet de copil, cum am si eu la 40 de ani fara cateva zile! Sa stiti ca mie imi plac la nebunie papusile handmade, crosetate si din carpa. Si-mi mai plac figurinele Teonei! Si vreau degraba o cana draguta cum face ea, cu lingurita draguta, cu tot! Stiu ca vreti si voi. Caci nu puteti fi altfel decat mine daca tot ma insotiti in proiectul acesta handmade in numar considerabil si inca, in crestere! Pentru ca ne-am saturat pana si de cestile din pachetele promotionale de cafea, instant sau nu, si de cele aduse din strainataturi. Iar din cele simpatice, cu reni infularati simpatic si oameni de zapada band cafea aburinda, ne place sa bem vedem doar in luna decembrie si putin dupa.

Stati, ca m-a luat valul! Trebuie s-o prezentam pe Teona, studenta (22 ani) la Inginerie Medicala, in Cluj. Pentru ea, partea aceasta cu cariera, pare c-ar fi pe planul doi, dupa modelatul figurinelor din fimo. „Ador tot procesul: de la preluarea comenzii si discutatul cu clientul, modelarea, pozarea… Insa partea mea preferata este aceea in care predau comanda si vad ca reusesc sa fac un om fericit. Acolo e satisfactia mea!”

Tot ea spune: Din iubirea pentru modelat am facut si un curs de cofetar patiser, pentru ca mi-ar placea foarte mult sa pot realiza figurine si decor pentru torturi, insa fimo-ul va ramane pasiunea mea principala.

Teona este incurajata de comenzile din tara si din strainatate si lucreaza pana o ia somnul „Pentru ca atunci cand lucrez sunt in lumea mea, nimeni nu ma supara si nimeni nu ma deranjeaza. In lumea mea fantastica sunt doar zambete si  momente de relaxare. Mai ales cand realizez comenzi dragi mie!”

Cercelusii Teonei sunt si ei plini de candoare juvenila. Daca ai o dispozitie vesela si jucausa, daca vrei sa razi in interiorul tau chiar si in momente mai dificile, porti cerceii-chitara sau cerceii-acadele si gata! Daca nu-ti pasa de parerea lumii ci doar de dispozitia sufletului tau, poti purta cercelusii-cornete de inghetata! Si bratarile ei sunt la fel de vesele si colorate. (Si, fetelor, ieftine, mai ales!) Iar colierul cu prajiturele…

Haideti sa si vedem despre ce am discutat pana acum. Stiti deja ca Teona are si ea „poarta”  catre pagina ei facebook pe blogul meu, dati click pe bannerul ei si va veti trezi degraba in lumea ei frumoasa!

Alegeti handmade, dragele mele, este lucrat cu suflet si, slava Domnului, avem de unde alege! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un comentariu