Genti handmade cu aplicatii flower-power.

Salutari cu dragoste, din partea Ioanei! Ce faceti dragile mele? Stiti ca-n lume mor copii, ca familii intregi sunt infometate, torturate, abuzate, martirizate; ca hrana ne otraveste, ca discriminarea si nedreptatile sunt la ordinea zilei, in fiece clipa pe tot globul, ca...? Neee… Nu aici este locul unde puteti citi despre negrul vietii, niciodata! Aici este oaza mea, si a voastra, daca doriti, de pace, de muzica si culoare, creativitate si candoare. Aici regasim gentute, bijuterii, croseturi si jucarii, palarii, fuste, poncho-uri si pardesie lucrate manual de femei harnice si cu suflet bun ca painea calda, cand ai mai mare dor de ea!

Nu mai suport sprancene incruntate, culori lipsite de culoare, vorbe rostite inutil, gesturi facute intru paguba de timp sau intru ranire de suflete. Nu mai suport realitatea paruta. Realitatea nu este ceea ce vedem noi a fi. Firea tuturor lucrurilor este fundamental una edenica, armonioasa. Cu ce ochi privim lumea, asa o vedem. Imi infund urechile si-mi feresc ochii de uratul parut si caut adevarul, caci el exista! Adevarul din oameni, adevarul din natura, Adevarul!

Va rog sa admirati fluturasii si florile, in atatea culori si de atatea feluri, aplicate pe gentile handmade din acest articol: asa arata lumea mea, numai asa!

Cristina Stavropol si prietena ei, Adriana  Carmen Sima, creatoarele acestor bucurii de genti, cum as vrea sa vad ca are toata feminimea romana, si nu numai, fetele acestea, zic, sunt unele modeste, muncitoare, talentate si ambitioase. Sunt, amandoua, mamici. Cat imi place asta!

„Dependenta noastra de mestesugit pielea se traduce in dependenta de unicitate, de atipic, de exprimare a atitudinii, a personalitatii – la noi veti gasi altfel de accesorii, genti, bijuterii din piele naturala. Toate lucrarile noastre sunt realizate exclusiv manual, nu ne folosim de masini de cusut şi asta inseamna mult timp petrecut în atelier. Fiecare geanta are alt tipar, alt design.

Îti trebuie o doza de curaj sa îndraznesti sau sa te regasesti in produsele noastre. Sunt unicate, facute special sa se potriveasca nu cu un pantof, nu cu o haina, ci cu personalitatea celei care le poarta. Lucrarile noastre sunt menite sa fie iubite, de aceea trebuie sa dureze mult, asa ca folosim doar piele naturala, doar culori speciale si rezistente.”

Ei bine, pe cat sunt Cristina si Adriana de dependente pasiunea lor, pe atat am devenit eu, de gentile lor! Ma bucur mult ca stiu de creatoarele-acestea doua! Le trec in lista creatorilor mei preferati, sa nu le „pierd”! (Lista o gasiti pe blog, sus, langa „Despre”, daca va intereseaza.)

„Proiecte de viitor?”, zic fetele. ” Vrem sa evoluam frumos şi sa ne pastram calitatile esentiale ale lucrarilor: autenticitatea, curajul şi frumusetea.”

Dragi prietene cititoare, am scris aceste randuri cu multa franchete si dragoste, cum scriu mereu, cu gandul la cele pe care le promovez si la cele care ma citesc, totodata. Eu ador aceste genti! Daca va plac si voua, dati click pe numele Cristinei si al Adrianei din articol, veti ajunge indata pe paginile lor de facebook, unde puteti deveni prietene si, de ce nu, cat de curand, si clientele lor! In partea stanga a blogului, veti gasi bannerul publicitar Adi si Cris, genti din piele handmade, cu link catre un foarte frumos blog, despre aceleasi frumoase genti!

Pe data viitoare, dragile mele! Nu uitati ca, fara handmade, viata noastra n-ar mai fi la fel de frumoasa! Alegeti handmade, este lucrat cu mult suflety si ne prinde cel mai bine!

 

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Genti handmade cu aplicatii flower-power.

Lasă un comentariu