Accesorii din fetru (Love4felt)- Pasiunea de a desena si a picta cu lana.

Bun regasit, inca o data! (A 91-a oara!) Scriu de drag acest articol, la aceasta ora (20.10), inaintea unei zile putintel cam grea, maine. Scriu de dragul unor hainute si accesorii handmade din fetru care imi plac foarte mult! (Gentuta verde, mi-e simpatica de nu se poate!)

Sunt realmente onorata sa scriu acest articol, pe cuvant! Vorbim despre o doamna designer, Roxana Jianu, care noteaza anul 2011 ca fiind cel in care a debutat in handmade, realizand atunci niste decoratiuni din fetru, cu margelute si paiete, pentru bradul de Craciun, impreuna cu fiica ei, aflata la varsta gradinitei.

I-au ramas, printre materialele cu care se aprovizionase pentru acest proiect parinti-copii, cateva foi din fetru. „Mi-a placut atat de mult sa decupez fetrul, sa il decorez, sa il cos, incat dupa ce s-au terminat sarbatorile, am continuat cu floricele din fetru, cat mai colorate, in combinatii diferite. De aici pana la a impasli lana chiar eu nu a mai fost decat un pas. „

Este remarcabil faptul ca nu stiuse, pana la acea data sa coasa altceva decat nasturi! A urmarit tutoriale pe internet si a invatat ce avea nevoie sa stie. A inceput sa-i faca fetitei bentite, pentru sine si-a accesorizat hainele cu fel si fel de aplicatii, iar prietenilor le-a vandut brose si  decoratiuni, pentru ca si-au dorit sa o incurajeze. Pasiunile lui Roxi, crosetatul si impaslitul, sunt unele costisitoare deoarece achizitioneaza numai materiale de cea mai buna calitate. De aceea, cand o intreb despre profitul adus ei de handmade, imi spune ca, mult, putin, este reinvestit in totalitate. Este foarte satisfacuta de ceea ce face si de reactiile celor care-i vad, probeaza si cumpara creatiile. (Nici in vacante nu isi lasa croseta acasa!)

„Impaslirea lanii va ramane cea mai mare pasiune a mea, pentru ca imi permite o foarte mare libertate de exprimare: combinatii de culori, desene, semne si simboluri.”

Clientele sale (de-am fi si noi printre ele!) sunt indraznete, iubitoare de piese handmade unicate, femei de orice varsta, care vor sa fie admirate. „Lucrez destul de stilizat, si ca teme imi plac formele geometrice nedefinite, distorsionate, florile si animalele.”

Apreciez ca dragutei de Roxana ii place foarte, foarte mult ceea ce face! Iata ce mai spune ea: „Pentru a obtine o bluza, o vesta, o geanta sau o esarfa impaslite, este nevoie de foarte multa munca fizica, constanta, repetitiva si care dureaza ore in sir! De multe ori dupa ce termin un articol vestimentar impaslit, am febra musculara cateva zile.”

De aceea zic mereu si intaresc:  sa alegem handmade, caci avem de unde, este lucrat cu foarte mult suflet si, cel mai important, ne prinde cel mai bine!

(Dand click pe numele Roxanei Jianu, scris cu rosu, veti ajunge pe blogul ei. Pe blogul meu insa, se afla un banner cu link catre pagina sa facebook.) Va doresc din inima, cum mie insumi imi doresc, sa avem intr-o buna zi, macar un accesoriu handmade, din fetru, „pictat si desenat cu lana”!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un comentariu