Handmade Sister-Imblanzitoare de culori, fauritoare de lumi

Imbratisari stranse si la fel de sincere. Bine ati revenit. Astazi vorbim iar despre o sensibilitate si un talent aparte. Artista de creatiile careia m-am atasat atat de mult se prezinta astfel:Sa fii artizan handmade e o slujba cu norma intreaga. Sunt Cristina Olaru, nume de cod Handmade Sister, si daca ar fi sa ma intrebe cineva care e cea mai mare reusita profesionala a mea, as raspunde: „faptul ca biroul meu e atelierul”.

Cand mi-am propus sa promovez bijuteriile pictate extrem de optimist ale Cristinei pe care le vedeam postate pe facebook, nu aflasem- nu le descoperisem si mi-e ciuda tare pe mine!- propriile sale bloguri Handmade Sister cu adevarat profesioniste prin care se promoveaza insasi fara cusur. Astfel, ca sa nu regretati mai tarziu ca mine, va invit cu tot dragul sa accesati pe indelete fiecare din cele patru linkuri prin care v-am inlesnit cunoasterea Cristinei si a produselor sale de tot felul pictate manual in stilul sau personal, unic, vesel, creativ, evident.(Creativitatea este sinonima cu optimismul  dar am evitat repetitia, mai pomenisem putin mai sus optimismul. Totusi, de aceea am fost eu atrasa de bijuteriile sale: privindu-le (dorindu-le) capatam o senzatie de bucurie copilareasca, nevinovata si incredere intr-o lume fara rautate, poate veti crede ca exagerez, edenica. Nu bijuteriile singure, ci culorile, florile pictate pe ele.) Link-urile- recunosc, din cauza temei blogului meu, mai greu sesizabile, culoarea lor abia distingandu-se in text- duc la aceeasi adresa, dar la categorii diferite de produse. Cuvintele link-uite sunt facebook, bloguri, handmade si sister.

Despre Cristina Olaru nu mai am ce adauga. Va ofer un succint colaj al operei sale care cuprinde nu doar bijuteriile despre care am scris ci si borcanele pictate pentru cosmeticele noastre, cani pe care nu poti (nu, nu cred ca poti!) sa nu le vrei, seturi de cafea si de ceai, seturi de pahare, suporturi pentru lumanari, vaze, marturii si cadouri, toate pictate manual, fiecare cu o poveste a sa. Ca de obicei, in bara laterala a blogului meu veti gasi un banner permanent cu legatura catre autoarea acestor handemade-uri rafinate, artistice tocmai bune de achizitionat si de daruit. Faceti-va o placere si vizitati Handmade sister si nu uitati: sustinem lucrul facut manual!

(Urmeaza un articol despre Andreea, o alta creatoare de bijuterii handmade de o frumusete deosebita, va promit!)

Această prezentare necesită JavaScript.

8 gânduri despre „Handmade Sister-Imblanzitoare de culori, fauritoare de lumi

    • Eu promovez doar ce imi place sau ce imi imaginez ca ar putea placea potentialilor cumparatori. Prin vizita pe acest blog si aprecierea ta concluzionez ca proiectul meu de promovare a lucrului facut de mana si a autorilor acestuia are sanse de dezvoltare. Iti multumesc pentru girul dat proiectului. Am nevoie de oameni ca tine.

  1. curios că nu ştiai despre cosmeticele cristinei şi borcănaşele (şi globurile ei) pictate. curios pentru că ea a fost perzentă şi la mine pe blog în câteva articole. şi cred cu tărie că cosmeticele ei ar merita mai multă promovare…

    • Acum ca imi spui, imi amintesc. Dar pentru ca uit, mai mult ma ingrijorez decat ma jenez. Da, acum chiar imi aintesc.Iti multumesc pentru vizita si sustinere si inlatura te rog orice suspiciune, daca despre asa ceva ar fi vorba ceea ce desigur ca nu e.

      • stai liniştită, nu e suspiciune. este de fapt bucurie că ai descoperit-o şi tu pe cristina. scuză-mă dacă am lăsat să se creadă altfel.
        eu am mai discutat cu ea, îi admir teribil de mult creaţiile, îndeosebi pe cele cosmetice şi regret că sunt prea departe de ea. cunosc şi problemele cu care se confruntă din păcate, din dorinţa ei sinceră de a face ceva.
        şi e frumos demersul tău… 🙂

Lasă un comentariu